۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
FA
دانشگاه اصفهان

بازدید از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه

معاون اداری و مالی دانشگاه به همراه مدیر دانشجویی دانشگاه از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه بازدید و نسبت به افتتاح و ارائه به بهره برداران اقدام نمود.

معاون اداری و مالی دانشگاه به همراه مدیر دانشجویی دانشگاه  از روند اجرایی و اتمام فاز اول تعمیرات خوابگاه های دانشگاه بازدید و نسبت به افتتاح و ارائه به بهره برداران اقدام نمود.

به گزارش وب سایت خبری uinews دکتر ولی اله میرخانی پس از بازدید از بازسازی های صورت گرفته اظهار داشت: تعمیرات خوابگاه های دانشجویی امسال در دو فاز اجرایی خواهد گردید که اینک و در پایان تابستان، فاز اول تعمیرات و بازسازی خوابگاه ها در موعد مقرر به پایان رسیده و تحویل بهره برداران گردیده است. در فاز اول از طریق دو قرارداد اجرایی عملیات اجرایی مهمی انجام گرفته که بالغ بر سی و پنج میلیارد ریال جهت رفاه دانشجویان هزینه انجام گرفته است.

معاون اداری مالی دانشگاه ضمن تقدیر از ناظرین دفتر فنی طرح های عمرانی افزود : احداث سالن چندمنظوره جهت مطالعه، نمازخانه و فعالیت های فرهنگی دانشجویان در جوار خوابگاه شهید نیک نژادی، تامین روشنایی زمین های ورزشی شهید نیک نژادی و شهید فهمیده جهت خواهران و برادران، بازسازی سرویس های بهداشتی خوابگاه شهید مفتح از جمله درخواست  و نیازهای دانشجویان در خوابگاه بود که همگی انجام گرفته اند.

وی در ادامه تصریح نمود: ...........................
 
برای مطالعه این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/07/12
تعداد بازدید:
8602
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal